კრიტერიუმები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ჩართულობა
|
პასიურია.
გონებადაფანტული. არ უსმენს მოსაუბრეს.
|
გაკვეთილში
ნაწილობრივაა ჩართული. უჭირს ყურადღების კონცენტრირება იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს.
|
გაკვეთილზე
ცდილობს იაქტიუროს. ნაწილობრივ მობილიზებული და კონცენტრირებულია.
უსმენს
მოსაუბრეს.
|
გაკვეთილზე
აქტიურია. მობილიზებული კონცენტრირებული უსმენს მოსაუბრეს.
|
გაკვეთილზე
აქტიურია, მობილიზებული,
უსმენს
მოსაუბრეს.
|
საშინაო
დავალება
|
დავალება
არ აქვს შესრულებული.
|
დავალება
უხარისხოდ აქვს შესრულებული.
|
დავალება
ნაწილობრივ კარგად აქვს შესრულებული.
|
დავალება
კარგად აქვს შესრულებული.
|
დავალება
სრულყოფილად
აქვს
შესრულებული.
|
პრეზენტაცია
|
დაბნეულია
და გაუგებრად საუბრობს
|
ხშირად
ჩერდება და ერთიდაიმავეს იმეორებს.
|
საუბრობს
შედარებით გასაგებად.
|
საუბარი
გამართული და გასაგებია.
|
საუბრობს
გამართულად არ ორჭოფობს.
|
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment